Перші супермаркети з’явилися в США на початку 30-х років минулого століття. Ці магазини самообслуговування, в яких можна було купити будь-які продукти харчування та предмети домашнього вжитку відразу завоювали популярність у покупців. Власники супермаркетів підраховували прибуток, але з часом стали звертати увагу, що клієнти припиняють набирати товар, після того, як корзинка в їх руках стає повністю заповненою. Тобто в принципі вони готові були купувати і більше, але не мали такої фізичної можливості.
Цю проблему господарі супермаркетів намагалися вирішити по-різному. Як правило, співробітники магазину, після наповнення кошика, пропонували віднести його до каси, щоб покупці могли продовжити вибір товарів з іншим порожнім кошиком. Проте були й екстравагантні рішення. Наприклад, власник одного магазина розширив простір між полицями, так що по магазину можна було їздити на автомобілі і вибирати потрібні продукти, не покидаючи салону власного лімузина.
Але тільки винахід власника супермаркету в Оклахомі Сільвана Голдмана, який придумав використовувати замість ручної кошики металеву візок на коліщатках, виявилося самим практичним і ефективним.
4 червня 1937 року в його супермаркеті Humpty Dumpty були представлені зручні візки, які допомагають робити покупки.
Саме поява магазинного візка дозволила власникам торгових точок значно збільшити величину середнього чека і тому він зараз носить неофіційний титул «Найбільшого винаходу в історії мерчендайзингу».
Сьогодні візок для супермаркетів займає друге місце в списку найбільш використовуваних транспортних засобів в світі, поступаючись тільки автомобілю. Виробництво візків для супермаркетів широко розвинене в США, на батьківщині цих незамінних помічників покупців. Це й не дивно, адже в Америці налічується понад 25 мільйонів продуктових магазинів і в більшості з них використовуються продуктові візки з дроту.
Виробництво візків з дроту налагоджено в багатьох країнах світу в тому числі і в Україні. А за кількістю моделей магазинні візки теж мало чим поступаються автомобілям. При цьому сама технологія виготовлення продуктових металевих візків залишається незмінною протягом останніх декількох десятиліть.
Виробництво візків із сталевого дроту можна розділити на кілька основних етапів.
Спочатку сталевий дріт нарізається на шматки певної довжини. В середньому на виготовлення однієї використовується більше 150 шматків дроту.
Дно кошика візка переплітається з шматків дроту за допомогою спеціального пристрою, а потім зварюється точковим зварюванням автоматичним зварювальним апаратом.
Форма кошику надається на спеціальному верстаті, який згинає дріт під потрібним кутом. Після чого зварюються бічні стінки кошика.
Для виготовлення ручки візка теж використовується сталевий дріт, але біліш товстого діаметра. Вона теж виготовляється шляхом згинання на спеціальних верстатах.
Шасі візки робиться з порожнистої труби, а кріплення для коліс штампуються з товстих смужок сталі.
Після очищення в резервуарах з мильним розчином та кислотою, на деталі візки гальванічним способом наноситься шар нікелю, а потім шар хрому.
Після цього візки збираються з окремих частин й відправляються в супермаркети допомагати покупцям робити покупки.
Виготовлений таким способом металевий візок для покупок може прослужити 5-10 років в залежності від інтенсивності експлуатації.
Уманський дротяний завод Украгрометпром вже багато років виготовляє сталевий дріт різного діаметру, який може бути використаний в якості вихідної сировини для виробництва продуктових візків. Якість нашої продукції підтверджена часом і численними позитивними відгуками наших клієнтів.
Фотографії з відкритих джерел