Дріт сталевий класу ВР-1 для ЗБК ДСТУ 6727-80
Tехнологічна таблиця
Габарити
Як виготовляють і застосовують дріт для армування ЗБК
Дріт класу ВР-1 із низьковуглецевої сталі призначений для армування залізобетонних конструкцій, для виготовлення кладок і дорожніх сіток. Якісні характеристики продукції регулюються вимогами ДСТУ 6727-80. Він відрізняється від інших різновидів дроту особливим ребристим покриттям. Саме ця характеристика гарантує різним залізобетонним конструкціям і блокам довговічність, оскільки забезпечує більш жорстке зчеплення з бетонним і цементним розчинами або дорожнім покриттям. У нас цей вид сталевого дроту купити можна за доступною ціною виробника. Поставляється він зазвичай у бухтах масою в 1 000 кг.
Як сировина для дроту ВР-1 використовується катанка, отримана гарячим прокатом. Перед початком виробництва вона додатково обробляється, зокрема, з її поверхні ретельно прибирається окалина, яка заважає виробничому процесу і може позначитися на якості готової продукції. Сам же дріт виготовляється методом холодного волочіння.
Ця технологія являє собою пропускання заготовки через обладнання волочильного стану. Катанка простягається через отвір волоки, що поступово звужується. Іноді сировина проходить через декілька станів із волоками різних діаметрів. Таким чином отримують дріт із маленьким перетином.
При сучасній методиці волочіння гарантується висока продуктивність і практична відсутність збоїв у роботі обладнання. Воно здатне виконувати операції з величезною швидкістю і виготовляти до 60 м дроту ВР-1 за одну секунду. Волочіння порівняно із прокаткою вважається методикою, яка забезпечує більш високу якість готової продукції.
На нашому підприємстві сталевий дріт виробляється в широкому діапазоні діаметрів – від 2,8 до 6,0 мм. У першу чергу виріб має попит у сфері будівництва. Із нього виготовляють дорожні та кладочні сітки, а також з його допомогою армують залізобетон. Цей матеріал у всьому світі використовується для зведення різних типів промислових і житлових будівель, а також сільськогосподарських та гідромеліоративних споруд – резервуарів, силосних башт, бункерів, зрошувальних каналів. Також залізобетон застосовують у будівництві різних транспортних комунікацій (тунелів, мостів, метрополітенів), електростанцій, об’єктів для гірничої промисловості.